Tuesday 2 September 2014

Best Price♥Best Choice♥Good Service♥

Anda nak saya belikan Vitamin Pilihan Ramai & Mendapat Tips Pemakanan Vitamin secara Eksklusif ??
Boleh jer...● Wassap 014 674 9732 ●
Saya sedia membantu anda menjadi Perunding Vitamin Semulajadi ini..
♥ Terbukti Berkesan
♥ Halal
♥ Diluluskan KKM
♥ Mesra Alam
Jom sama2 beringat...Untuk Anda Yang Pentingkan Kesihatan Tubuh Badan...Sihat Anda..Sihatlah Keluarga..
■ Saya tolong belikan...Jangan Risau...Postage terus ke depan pintu rumah Anda..
■ Kalau nak saya Daftarkan anda menjadi Ahli Shaklee pun boleh. Rm65 shj seumur hidup. So that anda akan menerima pelbagai manfaat dr Vitamin Shaklee ini..
Jomm....Hubungi Saya Segera :
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~ Perunding Vitamin Terbaik Anda : ~~~,
♡♡ Aisyah Samat
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 932571]
♡♡ Contact No : 014-6749732
♡♡ Email : aisyahsamat_utm@yahoo.com
♡♡ Blog: Sihat Macam Kami
♡♡ Like my Fanpage : Vitamin Sihat Macam Kami

♥♥ COD area Kota Pendamar, Klang, P.Klang, Shah Alam, Bandar Puteri, Kota Kemuning, Sri Andalas, Tmn Sentosa, Bandar Botanic, Bukit Tinggi, Klang.
♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia, Taiwan, China dan Indonesia.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease**

Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share 'Sharing Is Caring'..










0 comments: